torsdag 5. juli 2012

Friminutt!




Et lite avbrekk i hverdagen som man kan fylle med hva man vil..






For eksempel fot spa
med deilige dufter, mykt skum og pleiende kremer ute i det fri..
Luksus...vellvære...nytelse...











Litt forfriskende norsk sommergull og sprudlende svensk "jordgubb cider"..
Mmmmmm....






Ser det ikke utrolig fristende ut?
Jeg lover at det var minst like godt som det virker  *smiler*
Vi burde virkelig ta oss et sånt fint lite luksus friminutt oftere..
Og nyte godt av myke føtter og den gode følelsen
lenge lenge etter friminuttet er over..

Jeg deltar på NIB's utfordring denne mnd
med disse bildene!

Tina<3

9 kommentarer:

  1. Det ser fantastisk fristende og avslappende ut :-) Heier på deg i konkuransen :-)

    SvarSlett
  2. Så helt herlig ut! Nydelige bilder.
    Masse lykke til i utfordringen.

    SvarSlett
  3. LOVE it!
    Fotbad hadde gjort seg. Og i sånne omgivelser!
    Deilig!
    Lykke til!

    SvarSlett
  4. Å, så herlige bilder og for en stemning! Og enda bedre - her fant jeg jo en blogg jeg ikke har vært inne hos før! Gleder meg til å følge deg videre :-)

    SvarSlett
  5. Herlige bilder:)
    Digger stolen din !! VIL HA!
    Lykkt til i utfordringen:)

    SvarSlett
  6. Fotbad må jeg unne meg i løpet av sommeren, det såg herlig ut! Gratulerer med finaleplass og lykke til:)

    SvarSlett
  7. Åh,så lurt:)Kjenner velværet når jeg ser på bildene dine!
    Og da er min stemme avgitt,lykke til og fortsatt god sommer :)
    Hilsen Britt

    SvarSlett
  8. grattis så masse med finaleplassen...
    klemklem

    SvarSlett
  9. Så gøy å se bildet ditt blant finalistene!! Vel fortjent=) Ønsker deg masse lykke til, og en god helg!

    SvarSlett