søndag 11. november 2012

Kjøkkendetaljer

 
 
Litt detaljer har selvfølgelig kommet på plass på det nye kjøkkenet.
Papirsugerør og Arne Jacobsen bokstavkopp kjøpt i København.
 
 


 
Kremmerhus servise og poppcornbolle fra Nille.




Har gjort om litt på tavleveggen også men vet ikke om jeg er helt fornøyd...
Lurer på om jeg kansje ikke skal ha noe tavlevegg i det hele tatt...
Hadde nok sikkert blitt fint med hvit vegg igjen...
Meeeeeen så er det jo ålreit med litt kontraster også da,
så det ikke blir for hvitt...hmmmm... *funderer*
Hva synes dere?
 
 

 
 
Hjertemannen fikk farsdagsgave og tegninger på senga i dag
og nå står det brownies i ovnen  
Så vi skal kooose oss inne denne grå og regnfulle søndagen.
Kansje vi får overtalt hjertemannen til en Hary Potter film i dag..
Eller kansje Ringenes herre...
Elsker eventyrfilmer <3
 
 
God farsdag til alle pappaer
og god søndag til alle andre!
 
Tina<3

3 kommentarer:

  1. Elsker kjøkkenet ditt altså!
    Må bare gjenta det! ;) hihi..
    Og knallfine detaljer..
    Du er så utrolig flink! :)
    Så koselig at du har blitt
    inspirert til å lære deg å
    hekle da!! Kjempe gøy! :)
    Lykke til med heklingen!
    God klem til deg!

    SvarSlett
  2. Hei!

    Jeg fant bloggen din tilfeldig, og synes det var masse lekkert her inne:) Gleder meg til å følge deg videre:)

    Håper du har en fin uke,
    klem Jennifer // bittelillehuset

    SvarSlett
  3. Fy, så flott kjøkkenet ditt ble!!! Det var litt av en forandring bare ved farge :)
    Digger tavleveggen din jeg da, som du sier det gir kontrast til det hvite :)

    NYT Kvelden :)

    Klem

    SvarSlett