tirsdag 13. november 2012

Latte love

 
 
 
Jeg er forelsket...hekta...solgt...har dilla...kall det hva du vil,
men jeg bare MÅ ha det!!
 
 
 

 
Chai latte....med masse masse fluffy melkeskum av soyamelk...
Mmmmmmmm....






For de fleste av dere er nok Chai latte veldig gammelt nytt,
men for meg er det altså en nyvunnen kjærlighet!
Dvs. jeg hadde melk i Earl Gray tee'n når jeg var liten,
for det hadde nemlig pappa. *smiler*
Men når man bytter ut Earl Grey med en krydret chai,
og melk med mykt vidundelig fluffy soyamelkeskum..
ja da blir det liksom noe helt annet med en gang!

 



 
 
Også må jeg bare fortelle dere at jeg har lært meg å hekle!
Jeg har blitt så inspirert av å se på alle de flotte kreasjonene
som fineste Toril tryller frem med heklenålen sin,
så jeg måtte rett og slett bare prøve litt jeg også!
HER er den flotte bloggen hennes.
Ta en titt og la deg inspirere du også!
 
Og tusen takk for alle fine ord om kjøkkenet mitt!
Det varmer å høre at dere også synes det ble fint *smiler*
 
Tina<3


4 kommentarer:

  1. Når jeg ser slike bilder kjenner jeg at jeg gjerne skulle likt kaffe:)) Pg at ejg gjerne skulle lært meg og hekle, hihi ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Men du- dette er ikke kaffe! Det er te... chai te ;) Jeg liker ikke kaffe jeg heller nemlig, og det er en smule plagsomt når man er på kafe og sån.... Men nå som jeg har oppdaget chai te er det lekende lett å koke en kopp te, varme litt melk og bare fluffe i vei med en simpel tikroners melkeskummer fra Ikea og vips så har man en aldeles nydelig chai latte! Sån kan vi som ikke drikker kaffe også få kose oss med fancy skummende varme drikker ;) Du burde prøve!

      Slett
  2. Det så deilig ut - kos deg i det "nye", heeelt fantastiske kjøkkenet!
    Ble kjempe fint :)))

    SvarSlett
  3. Søte Tina! Takk for gode ord <3
    Ser helt supert ut det du hekler da..
    Så utrolig moro!! Du er FLINK!
    Mange klemmer din vei! :)

    SvarSlett